reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janti Bukeh

Janti Bukeh

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ICQ: 261908261 E-mail: jantibukeh(a)gmail.comNick v diskusiách: jantiTak po 6-tich rokoch sa priznávam, už nie som v Zlíne ale pekne na Slovensku, a to priamo v Prešove, poctivo (zatiaľ) makám v práci a bývam tiež v Prešove na jednom z najväčších sídlisk - SEKČOVE. Zoznam autorových rubrík:  svet a jaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Sedím a krútim hlavou...

Janti Bukeh

Sedím a krútim hlavou...

Sedela tam. Moja lska na prv pohľad. Ani som neveril, že existuje niečo tak ako lska na prv pohľad... Vetci o nej hovorili a len ja som krtil hlavou, že to nie je pravda...

  • 27. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu